Jacky werkt heel precies en laat je erg op je gemak voelen, aanrader!
Michelle
-
meer dan een jaar geleden
Vriendelijk, professioneel, gezellig!
Annebel
-
meer dan een jaar geleden
Goed en deskundig advies over de vorm, kleur en behandeling. Fijne, duidelijk uitleg en ze neemt ruim de tijd om je vragen te beantwoorden. Mooi resultaat.
Ingeborg
-
meer dan een jaar geleden
Het einderesultaat is altijd afgestemd op wat mooi bij mij past, je doet je werk altijd super netjes!
Denise
-
meer dan een jaar geleden
Wat ik hier vertellen dat met alle plezier naar studio brow voor een behandeling met een mooie resultaten vanaf de voor en behandeling was perfect en ik was heel tevreden met eind resultaten. Besparen mij heel veel tijd.
Bedankt Jacky je bent echt specialist in met waar mee bezig bent geweldig 👍😘
Stien
-
meer dan een jaar geleden